خدایا,آن ده که آن به
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.از شما ممنون میشم در رابطه ی بد بودن و خوب بودن و.... وبلاگم برای من پیام بگذارید. ali_mo0lo0f@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 18:32 ::  نويسنده : علی

من حاصل عمر خود ندارم جز غم


1
2
 
من حاصل عمر خود ندارم جز غمیک همدم باوفا ندیدم جز درد   در عشق ز نیک و بد ندارم جز غمیک مونس نامزد ندارم جز غم

چون باده ز غم چه بایدت جوشیدن


1
2
 
چون باده ز غم چه بایدت جوشیدنسبز است لبت ساغر از او دور مدار   با لشگر غم چه بایدت کوشیدنمی بر لب سبزه خوش بود نوشیدن

ای شرمزده غنچه​ی مستور از تو


1
2
 
ای شرمزده غنچه​ی مستور از توگل با تو برابری کجا یارد کرد   حیران و خجل نرگس مخمور از توکاو نور ز مه دارد و مه نور از تو

چشمت که فسون و رنگ می​بازد از او


1
2
 
چشمت که فسون و رنگ می​بازد از اوبس زود ملول گشتی از همنفسان   افسوس که تیر جنگ می​بارد از اوآه از دل تو که سنگ می​بارد از او

ای باد حدیث من نهانش می​گو


1
2
 
ای باد حدیث من نهانش می​گومی​گو نه بدانسان که ملالش گیرد   سر دل من به صد زبانش می​گومی​گو سخنی و در میانش می​گو

ای سایه​ی سنبلت سمن پرورده


1
2
 
ای سایه​ی سنبلت سمن پروردههمچون لب خود مدام جان می​پرور   یاقوت لبت در عدن پروردهزان راح که روحیست به تن پرورده

گفتی که تو را شوم مدار اندیشه


1
2
 
گفتی که تو را شوم مدار اندیشهکو صبر و چه دل، کآنچه دلش می​خوانند   دل خوش کن و بر صبر گمار اندیشهیک قطره​ی خون است و هزار اندیشه

آن جام طرب شکار بر دستم نه


1
2
 
آن جام طرب شکار بر دستم نهآن می​که چو زنجیر بپیچد بر خود   وان ساغر چون نگار بر دستم نهدیوانه شدم بیار بر دستم نه

با شاهد شوخ شنگ و با بربط و نی


1
2
 
با شاهد شوخ شنگ و با بربط و نیچون گرم شود ز باده ما را رگ و پی   کنجی و فراغتی و یک شیشه​ی میمنت نبریم یک جو از حاتم طی

قسام بهشت و دوزخ آن عقده گشای


1
2
 
قسام بهشت و دوزخ آن عقده گشایتا کی بود این گرگ ربایی، بنمای   ما را نگذارد که درآییم ز پایسرپنجه​ی دشمن افکن ای شیر خدای

ای کاش که بخت سازگاری کردی


1
2
 
ای کاش که بخت سازگاری کردیاز دست جوانی​ام چو بربود عنان   با جور زمانه یار یاری کردیپیری چو رکاب پایداری کردی

گر همچو من افتاده​ی این دام شوی


1
2
 
گر همچو من افتاده​ی این دام شویما عاشق و رند و مست و عالم سوزیم   ای بس که خراب باده و جام شویبا ما منشین اگر نه بدنام شوی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها