فردوسی
 
خدایا,آن ده که آن به
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.از شما ممنون میشم در رابطه ی بد بودن و خوب بودن و.... وبلاگم برای من پیام بگذارید. ali_mo0lo0f@yahoo.com
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 14 مهر 1398برچسب:, :: 12:49 ::  نويسنده : علی

 

چو بخت عرب بر عجم چیره گشت         همه روز ايرانيان تيره گشت

 

جهان را دگرگونه شد رسم و راه           تو گويي نتابد دگر مهرو ماه

 

ز مي نشنه و نعمه از چنگ رفت         ز گل عطر و معني ز فرهنگ رفت

 

ادب خوار گشت و هنر شد وبال         به بستند انديشه را پر و  بال  
 

 

جهان پر شد از خوي اهريمني          زبان مهر ورزيده و  دل دشمني   

 

كنون بي غمان را چه حاجت بمي       كران را چه سودي ز آواي ني
 
 
كه در بزم اين هرزه گردان خام           گناه است در گردش آريم جام 

 

بجايي كه خشكيده باشد گياه          هدر دادن آب باشد گناه  

 

چو با تخت منبر برابر شود             همه نام ابوبكر و عمر شود

 

ز شير شتر خوردن و سوسمار         عرب را بجايي رسيده ست كار

  

كه تاج كياني كند آرزو            تفو بر تو اي چرخ گردون تفو 
  

 

دريغ است ايران كه ويران شود           كنام پلنگان و شيران شود


نظرات شما عزیزان:

pouya
ساعت21:58---5 تير 1391
باسلام ودرود ...مصرع اول شعر فردوسی {چیره صحیح است }..







یگانه
ساعت8:44---17 ارديبهشت 1391
سلام وبتون خوبه موفق باشین

arsam
ساعت21:18---21 اسفند 1390
درود
فكر كنم خيلي وقت هست نمياي به ما سر بزني


اویس باکفایت
ساعت19:39---13 دی 1390
سلام. وب زیبایی دارید. مطالب آن بروز و قالبش مرتبط هست.
من شما رو لینک کردم و آتو لینک شدم. به هرحال براتون ارزوی موفقیت می کنم و از شما میخوام به وبلاگ منم سر بزنید ونظر خودتون رو بگید. منتظر حضور سبزتون هستم


stoon
ساعت13:22---10 آذر 1390
من فقط تو ديووان حافظ سر دارم

sepide
ساعت21:51---23 آبان 1390
salam kheili mamnonam az nazareton motshakeram k cheshaye gashangetono khase kardid va matlabamo khondid
va inke veblageton kheili fakhimanas!
khoda hefzeton kone
eidetonam y alaaaaaamae mobarak
ya Ali


ariana
ساعت10:32---10 آبان 1390
salam Ali jan dost dashtam axeto bebinam nabud lotfan bezar

ariana
ساعت10:31---10 آبان 1390
salam Ali jan dost dashtam axeto bebinam nabud lotfan bezar

ترانه
ساعت19:28---27 مهر 1390
خوبه آفرین لینکی آقا

هانا
ساعت14:20---21 مهر 1390
عشق تنها امید و تنها وعده است
اما همیشه پیروز است.
هرگز شکست نخورده
و شکست پذیر نیست.


مامان رانيا
ساعت13:35---16 مهر 1390

خوشم اومد يكي از فردوسي يادي كرد


afsane
ساعت21:25---14 مهر 1390
salam duste abnabati jaye shoma beine baqiye abnabata khaliye montazere hozure shirine shoma hastam dae zemn man tabadole linkam mikkonam zud biya dir nakoni k az qo3 ab misham

میلاد
ساعت18:13---14 مهر 1390
به به
عجب وبلاگت خوب و پرمحتوایی دارید
به ما هم سر بزنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها